Історія нашого садочка

Дитячий садочок «Колосочок» був заснований в 1947р

в с. Рідкодуби.

Садочок комбінованого типу

Доброго дня! В цій статті викладена душа нашого садочка «КОЛОСОЧОК» .

Саме в садочку й саме вихователь спілкується щодня з душею,поглядами, вподобаннями, інтересами, серцем діточок, вихователь знає те, про що батьки можуть лише здогадуватись. Дітки відкриваються вихователеві,кажучи: «я тобі розповім секрет, тільки ти нікому не кажи» й вихователь має всі маленькі секрети берегти як величезний скарб.

Вихователь - це Друг, який має допомагати діткам ступати маленькими ніжками в життя, в світ такого цікавого й водночас невідомого. За невеликий період моєї роботи, я навчилась головного для мене:Ніколи не переступати поріг садочка в поганому настрої,бо дітки відчувають це. А також відчувають фальш,злість, гнів. Діти можуть спілкуватися без слів, лише через погляд. А головне - вислухати, обняти ,поцілувати, Моя донька запитує:«мама а чому ти цілуєш діток, ти ж моя мама?» Відповідаю, що люблю діток теж,тільки по іншому. Мене багато хто запитує: чому діти в садочку називають тебе мамою? А я пишаюсь,що хоча б трішки можу побути близькою для них людиною. В спілкуванні з дітками не відчуваю що це робота. Це - моє життя, мій завтрашній день. Дуже сумно спостерігати коли батьки мало часу проводять з своїми дітками. Як вони багато втрачають! Скільки цікавого можна почути від наших маленьких діток! Як багато можна в них навчитись!

Історія нашого садочка

За оповідю старших людей, садочок був на колгоспному утримані, тому батьки вимушені були віддавати діток до садочка, так як вони бігли працювати на поля.

Фінансування та харчування було колгоспне

З початку свого існування в садочку були ясла, приймали діток від 4 місяців.

Садочок працював з 8 - 18 год. Садочок відвідувало 15-40 діток.

В 1976р почала працювати підготовча группа шестирічок.

Завідуюча - Козяр Л. , вихователь - Заланська Є.А,

В 1984р - Завідуюча - Марчук.В.Г , вихователь - Мельник .Г.В.

Садочок працював за программою «Українське дошкілля»

В 1986р- завідуюча - Синишина Л.М. працювали 2 групи.

В 2003р після реконструкції садочка, садочок перейшов на державне утримання

Відвідувало 35 діток, від 9 місяців, до 6років.

В 2003р - Завідуюча - Слободян В.М , вихователь - Мельник .Г.В.

В 2006р - Завідуюча - Слободян В.М , вихователь - Роюк І.І

Садочок працював за программою «малятко» «Дитина».

За період існування в садочку випустились 64 випуска.

Вже сьогодні випускники нашого садочка приводять своїх діток та внуків до нас.

Багато випускників нашого садочка стали ведатними людьми:

Діячі художньої самодіяльності - 43 людини

Художники - 2 людини

Мельник А.І. , Вовк В.

Голова сільської ради - 1 людина: Синишена Л.М.

Педагоги - 35 людини

Лікарі - 17 людини

Працівники РДА - 4 людини

Прокурорами - 3 людини

Всі ці та інші люди залишили слід в історії нашого села, й є нашою гордістю.

Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці педагогічного колективу.

В. Сухомлинський.

Педагогічні колективи які залишили свою історію в житті нашого садочка

В 1976р почала працювати підготовча группа шестирічок.

Завідуюча - Козяр Л. , вихователь - Заланська Є.А,

Наші вихованці 1983 р.та Завідуюча - Марчук.В.Г , вихователь - Мельник .Г.В.

1987р завідуюча - Синишина Л.М.та вихователь - Мельник .Г.В.

працювали 2 групи

В 2006р - Завідуюча - Слободян В.М , вихователь - Роюк І.І

2012р завідуюча Іванова А.І та вихователь Бучко К.В

Наше сьогодення.

В 2012р відбулися зміни в днз.

Змінився склад в педколективі:

працювало 6 працівників

  • завідуюча днз Іванова А.І.,
  • вихователь Бучко К.В.,
  • муз.керівник Роюк І.І.,
  • пом. Вихователя Майданіч Т.М.,
  • завгосп Денесюк З.Д.

В садочку працює 2 педагога, з вищою освітою:

Бучко Катерина Володимирівна, вихователь ДНЗ «Колосочок».

12.01.85.рік народження.

2002-2007р. Навчалась в університеті ВМУРОЛ «Україна»,

Спеціальність - Психолог.

З 15.05.2012р робота в ДНЗ «колосочок» на посаді вихователя.

Педагогічний стаж 3.5 р.

10.01.20013 проходження курсів підвищення рівня кваліфікація в Хмельницькому

обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Написання курсової роботи на тему: Виховання взаємодопомоги у дітей дошкільного віку.

Курсова підготовка 26.01.2015р ХОІППО

24.03.2015р атестація присвоєно - Спеціаліст другої категорії.

В вересні 2015р. виконуюча обов'язки завідуючої.

Роюк Інна.Іванівна. 1.04.1970 рік народження.

Освіта Хмельницьке педагогіне училище, спеціальність Вихователь

Посада в ДНЗ - Музиний керівник

Стаж роботи 23роки.

3.05.2007 №156 проходження курсів підвищення рівня кваліфікація в Хмельницькому

обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Атестація 2004р.

Присвоєнно категорію Спеціаліст

Наш садочок наше подвірячко!

Життя нашого садочка

Наш садочок працює з 8.30-17.30.

В садочку функціонує одна группа, комбінованого типу,

Садочок відвідують дітки від 2р -6р.

Функціонує 2 гуртка: «Радість творості», « Веселі дзвіночки».

Напрям роботи - гуманітарний, садочок працює за программою «Я у світі», «Впевнений старт»,

У природі немає дитини безталанної, ні на що не здатної. Кожному можна дати радість творення.

В.О. Сухомлинський

Наш садочок активно користується новітніми технологіями:

Розвиваюче навчання за системою Б.Нікітіна

Система сім'ї Нікітіних сприяє ранньому розвитку дітей, дає змогу вивчати і розвивати творчі здібності дітей за допомогою гри. Надзвичайно важливою умовою успішного розвитку творчих здібностей є сам характер творчого процесу, котрий потребує максимального напруження сил.Дитині потрібно дати великий простір у виборі діяльності. Починати роботу за даною системою можна тільки тоді, коли вихователі будуть готові навчати дітей за допомогою гри. Необхідно мати роздавальний матеріал для цих ігор, створити достатню навчальну базу. У кожній групі нашого закладу є всі набори ігрового матеріалу з усіх розділів програми.. А це є запорукою успішного засвоєння навчальних дисциплін у школі, формування здібностей до багатьох видів творчої діяльності, що дуже актуально на сучасному етапі:

Методики Нікітіних:

Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна «Склади квадрат».

Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна «Склади візерунок»

Також ми використовуєм нетрадиційні методи малювання на заняттях з зображувальної діяльності.

Всі ми в дитинстві були художниками. Кожна дитина двох-трьох років і до підліткового віку малює грандіозні, багатофігурні зі складним переплетінням сюжетів композиції, малюнок взагалі все, що чує і знає, навіть запахи.

Правда, захоплення це проходить в більшості випадків. Вірними малюванню і живопису залишаються тільки художньо обдаровані люди.

Зображувальна діяльність є одним із самих цікавих видів діяльності дошкільнят. Вона дозволяє дитині виразити в зображуваних образах свої враження про навколишнє, виразити своє відношення до них. Освоюючи нетрадиційні методи малювання, можна зробити висновок: якщо тобі подобається, коли очі твоїх дітей блищать від захоплення на заняттях, якщо ти хочеш щоб кожне заняття було святом, якщо ти хочеш сміятися, дивуватися і спілкуватися з розумними, творчо думаючими дітьми - потрібно більше з ними спостерігати, малювати, імпровізувати. Нетрадиційні методи малювання розвивають у дітей логічне мислення, фантазію, спостережливість, увагу і впевненість у собі.

В своїй роботі можна використовувати багато різних методів нетрадиційної техніки малювання. Найдоступнішим з них вважається малювання пальчиками, починаючи з ясельної групи.

А саме такі як:

ниткографія;

- набивання (пензликом, зібганим папером, квачиком);

- дмухавка (роздування трубочкою з плям фарби, мильної піни)

- малювання на мокрому папері;

- малювання на зім'ятому папері;

- малювання клеєм ПВА ;

- малювання восковою свічкою;

- малювання кам'яною сіллю (нанесення солі на вже готовий

малюнок);

- малювання пір'ям (заметіль, мороз, хвилі);

- малювання мильними кульками;

- малювання зубною пастою;

- малювання по крапках;

- малювання дитячою рукою, ребром руки або фалангою пальця;

Метод раннього читання Кубіки Зайцева:

Розвиток мовлення та раннє читання за методикою М.Зайцева

Микола Зайцев займається методикою раннього читання з 1963 року. Ця система поширена в Європі, Америці, прийнята як найкраща в російській мові і адаптована до української мови цей метод виключає психологічне навантаження. Діти легко засвоюють будову речень із слів, свідомо сприймають прийменники як окремі самостійні слова. Не виникає також проблем з постановкою наголосу в словах, а також вживання великої букви. В процесі навчання ми залучаємо до роботи нетрадиційні види пам'яті, дотику і руху. Використання спеціальних посібників ( кубики, які звучать та відповідають забарвленню) дозволяє дітям без напруги засвоїти знання про якості звуків.

Допоміжний матеріал: кубіки зробляні власноруч дітьми

Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання.

В.О. Сухомлинський.

Роботи дітей за іноваційними технологіями

Метод раннього читання Кубіки Зайцева

Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна «Склади візерунок»

Нетрадиційні методи малювання

Техніка з солоного тіста




© 2017 Рідкодубський ДНЗ "колосочок" с.Рідкодуби ,вул.Садова,13,Хмельницького району,Хмельницької області
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати